Проведено е
от Лукрат - компания с над 15 години изследователски опит, стотици проучвания и наблюдения на взаимодействието на потребители. Периодът на провеждане е септември - октомври 2022 г. Включени са 18 хотелски сайта в България, категории спа, ски и море.
Разгледани са основни случаи на употреба на сайтовете на хотелите. Обхватът е дефиниран чрез методът "Top Tasks" - двама експерти от Лукрат интервюират, анализират и обобщават кои топ 5 задачи потребителите искат да вършат в хотелски сайт. Здачите са трансформирани в сценарий, случки от живота и бизнеса, заради които хората посещават и резервират хотели. Следваща стъпка в изследването е сравнително, UX проучване, с 19 участника на сайтове на хотели в различни категории.
Резултатът, наръчник-доклад обобщава често срещани проблеми при взаимодействието със сайтове на хотели и предлага добри практики за отстраняването им.
Подробности за методологията, проучването и резултатите ще разкажем на 8 март.
Свободен достъп с Google Meet.