13 Май / 9:30–13:30

Набиране на участници за проучвания и събития

В този полудневен, онлайн тренинг ще споделим опит, съвети и трикове за успешно набиране на участници за UX, маркетинг проучвания, както и аудитории подходящи за събития.
Какво ще научите?
Съвсем малко теория, но много примери и практики
Как да разберете кои са подходящите участници за вашето проучване или събитие.
Как да дефинирате критерии кои участници и аудитории са подходящи за ваши проучвания или предстоящи събития.
Трикове и инструменти за достигане до правилните участници.
Как да мотивирате и ангажирате участниците да се включат.
Как да съхранявате и работите със събраните данни и участници.
Ще се работи по групи, ще бъдете въвлечени и ще има много упражнения, които ще ви помогнат да набирате подходящи участници още на следващият ден:)!
Ангелина Иванчева и Ирина Герджикова
UX изследователи, консултанти и партньори в @Lucrat
Ирина Герджикова

Силата на Ангелина и Ирина са тестовете с потребители, търсене на обратната им връзка и включване във всеки един етап от развитието на продукт.

Имат планирани и проведени стотици UX тестове. Наблюдавали са взаимодействието на хиляди потребители с онлайн продукти и услуги.

Умеят да откриват съществените проблеми в баланса между това, което казват и това, което правят хората. Така помагат на много клиенти да подобрят услугите си и печелят лоялни и доволни потребители.



Ангелина Иванчева
За кого е този тренинг?
UX изследователи, маркетолози, организатори на събития и обучения, екипи, които отговарят за потребителското изживяване на продукти и услуги.
Registration
Price 250 BGN
Apply to participate in one or more workshops and seminar for one or more people.